Tråkigt inlägg...

Åh, vad seg jag känner mig... Orkar ingenting. Pappa och Lisa är ute och seglar med grannarna och mamma är i Portugal så jag är helt ensam hemma. Skönt :) Vaknade vid halv elva imorse. Jag åt frukost och kollade på 50 first dates (favoritfilmen) och nu sitter jag här och halvsover :P

Jag gör: Ingenting.

Jag borde göra: Skriva SO-uppsats om Gruvor (gäääsp).

Jag drömde en mysko dröm i natt. Jag, mamma och Lisa skulle gå till Vivo och handla och när vi gick där på gatan kommer det värsta stora rådjuret/laman (typ en blandning) springande mot oss XD Den var jättesöt (och jättestor) och vi klappade den lite först men sen började den typ nafsa efter mig och jag blev skiträdd och la mig ner på trottoaren men då böjde den ner huvudet efter mig. Jag fick panik och sprang iväg men den bara följde efter mig och ville kramas eller nåt men jag var ju jätterädd så då slutade jag drömma den drömmen.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jullan

åå jag måste också jobba med so nu.. bajs "/ hihi ha de bra, KRAMIS

Datum: 2007-10-06 | Klockan: 14:32:21
URL: http://jullan1.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag me, jag orkar inte!!

Datum: 2007-10-07 | Klockan: 11:17:10
Postat av: Rebecca

Jag me, jag orkar inte!!

Datum: 2007-10-07 | Klockan: 11:17:15
Postat av: Josefine

haha vilken söt dröm :)

Datum: 2007-10-07 | Klockan: 15:22:29
Postat av: Agnes

jaa, fast den var fett läskig ;)

Datum: 2007-10-07 | Klockan: 16:46:11
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback