Onsdag

Hola hola!

Idag var jag i skolan, hör och häpna... Vi hade NO, svenska, engelska och franska om jag inte minns fel. Helt okej var det. Efter skolan gick jag hem och åt mellis och sen packade jag till Gåseborg. Vi åker ju nämligen på klassresa imorgon, haha :) Ska bli lite småkul men vi får se hur det blir med dygningen :P Jag såg nyss en väldigt rolig kommentar här på bloggen från en viss Sirius person som fick mig att skratta hela vägen till Vivo. Jag och pappa handlade all mat och godis och sånt som ska med så nu är jag i princip färdigpackad. Ikväll ska jag träna och stretcha, såklart ,(jag är typ nere i spagat nu, jag kanske tar en bild ikväll så ni får se!) och kolla på Joey Tempest, min mammas kusin, som är med på teve ikväll. Polar Music Prize på TV4 - missa inte det! ;)

Puss&Kram

Ps. Men det programet slutar visst tjugo i tolv så jag får väl spela in istället :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback