Tisdag

Godmorgon!

Jag orkade och hann inte blogga igår så nu gör jag det nu istället. Vi har nämligen sovmorgon idag och börjar 10. Igår var det skola igen som vanligt men jag och Rebecca stod i cafét mellan 9-14 så den enda lektionen jag var med på var idrotten. Sen efter idrotten gick jag hem och duschade och sen gick jag hem till Rebecca. Vi åt jättegott mellis och sen fixade jag hennes och Anna och Filippas bloggdesigner. Men jag ska fixa Rebeccas lite till senare idag, för jag är inte helt nöjd... Anyways, jag fick äta middag där också. Fett snällt <3 Sen gick jag hem och gjorde matteläxan och sen kollade jag på Mean Girls. Gullig film ju!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sirius person

Det skulle vara roligare om du skrev om lite fler personer, nämnde lite namn! T.ex. "Elliot var så snygg i dag", eller "Linn Lei kom tillbaka idag" Annars en ljuvlig blogg åååh.

Datum: 2008-08-26 | Klockan: 19:21:08
Postat av: Agnes {enoimreh}

hahaha XD vem är du?

Datum: 2008-08-27 | Klockan: 17:41:30
URL: http://enoimreh.blogg.se/
Postat av: Sirius person

Förblir anonym, men kan du inte skriva lite om folk i sirius?

Datum: 2008-08-27 | Klockan: 22:16:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback