Åre dag 2

Hej!

Jag hann inte skriva något igår tyvärr så jag skriver om det nu istället. Vi gick upp ganska tidigt och åt frukost i matsalen. Det var jättegod frukost :) Frallor, te och kokt ägg. Sen gick vi 150 meter upp till liftarna släpandes på våra skidor, pjäxor och stavar. Sen köpte vi liftkort och åkte två åk här i Duved tillsammans med familjen A. Det vart inte så kul för jag kunde knappt åka med mina för stora pjäxor. Det var inte kul :( Så jag och pappa åkte och bytte mina pjäxor och pappas skidor också. Sen åkte jag, mamma och Lisa hem till familjen K och fikade lite. Sen åkte vi skidor i Björnen hela eftermiddagen. Nu var det superkul och det gick mycket bättre med mina nya pjäxor. Efter skidåkningen gick vi på After ski i Björnen och sen gick vi hem till familjen K igen och åt en jättegod middag (förrätt: pizzaslajs, huvudrätt: köttgryta med ris, efterrätt: chokladtårta och glass). Sen åkte vi hem och somnade vid tio och då var vi jättetrötta, haha...


Snöiga hälsningar
Agnes <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback