Darin hälsar gott nytt år!

image573

Hej, nu är året snart slut och det är ett par saker jag skulle vilja säga innan vi börjar nästa år. Det har hänt så mycket på så kort tid, tre skivor på 2 år, 4 stora turnéer 9 musikvideor och jag har nu börjat med musiken i flera andra länder i Europa. Känns som att det var 10 år sen jag stod på idolscenen o sen jag släppte min första skiva, samtidigt känns det som att det bara var ett halvår sen för tiden går så snabbt när man har kul och jag känner mig verkligen lycklig av att få göra det jag älskar mest på denna jord, att sjunga och jobba med musiken på det här sättet, men det som rör mig mest av allting med det här är er där ute, varenda en. Erat stöd och erat engagemang under dessa år betyder mest. Så jag vill passa på att tacka er alla och hoppas att ni är redo för ett grymt 2008 ;) Kram/Er Darin

//darin.nu

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback