Första dagen på vårterminen

Idag var det första dagen i skolan. Vi hade bara tre lektioner idag: NO, svenska och matte. Det var jätteskönt! Men vi ska ha NO-läxförhör (= prov) på fredag :( Aja, den här terminen kommer bli mycket skönare än den förra. Vi har massa lov, projektveckor, prao i två veckor och elevens val-vecka! Och sen är det sommarlov :) På fredag ska vi systrar ha återföreningsfest hemma hos mig! Det blir mys <3 Anyway, efter skolan gick jag, Rebbs och Soffs hem till mig och spelade the Sims ;P Vår snygga lägenhet med fyra badrum, haha! Sen kom Julia och Jossa också. Vi åt mellis och tog lite roliga kort, hihi! Jag var tönt, Julia var hippie, Sofia var fjårtis, Jossa var emo och Rebecca var hip-hopare ;D Sen spelade vi en omgång Cluedo och sen gick dem hem.

Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte roligt idag.
Jag älskar dig

Datum: 2008-01-08 | Klockan: 20:06:29
URL: http://jullan1.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback