Bilder från konfalägret del 3/3

Eftersom jag åker ut och seglar imorgon och är borta i en vecka känner jag att det är bäst att snabba på lite bilderna från lägret. Här kommer iaf de sista tio bilderna från min vanliga digitalkamera... Jag har ca 150 bilder till från lägret på mobilen men jag vet inte om jag orkar visa dem här på bloggen. Enjoy ;)




         

1. En superglad Julia :D 2. Robin och Helén i Södratjejernas rum ;) 3. Det gamla gifta paret Katta och Madde! 4. Några människor utanför matsalshuset innan avslutningsmiddagen den sista kvällen. 5. Kerstin och Elvira kramas :) 6. Ledarna, Christian och Helena spelade upp en pjäs för oss. Helena är en galen sjuksyster, haha... 7.  Söta Anna, som sjöng solo på konfirmationen, övade här genom att uppträda för oss. Rikard och Hampus spelade gitarr. 8. Tjejerna som inte var med och uppträdde med Curry-låten satt i soffan och klappade händerna. 9. Killarnas uppträdande haha XD 10. Christian, Hanna, Agnes, Tobias och några till är på väg till kapellet som låg uppe i skogen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback