Lördagen


Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag är helt slut efter tordag-fredag och har ont i ryggen (antagligen efter ryckiga vilda musen!) och magen så jag har mest legat i sakkosäkken och slappat hela dagen lång. Jag har kollat på två filmer och läst en bok. Charlotte och Klara, farmor och farfar, Anna, Albin och Elin kom på släktfika hemma hos oss. Klara är fyra månader och så himla gullig <3 Jag fick en volymtång av Charlotte också, tack så mycket! Jag ska prova den någon dag, kanske på skolavslutningen... Åh, vi slutar på onsdag! Det ska bli så himla skönt... På måndag har vi bara lektioner fram till lunch. Sen är det niornas match mot lärarna. Det blir helt enkelt en rätt chill dag. Imorgon ska jag till kyrkan x 2 och sen tänkte jag också åka och shoppa, eftersom jag har typ tusen saker som jag måste köpa. Mamma och pappa kommer också hem från Barcelona imorgon <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback