Soja är borta!



Soja som kattunge


Vår katt Soja har varit borta sedan kvällen onsdagen den 25 juni 2008. Hon är en vanlig bondkatt, ca 8 månader gammal och helsvart. Hon har ett svart halsband med röd text på och på halsbandet sitter en liten behållare som innehåller en lapp med telefonnummer till oss. Om du bor i området Bromma / Norra Ängby och tror att du har sett henne, kontakta gärna mig via mail: [email protected].



Jag är så himla ledsen :( Soja har varit borta i snart fyra dagar och vi har varit ute och letat överallt men inte hittat henne. Nu har vi satt upp lappar hos kattstallet, på Vivo och nere i korsningen. Hoppas, hoppas, hoppas att hon kommer tillbaka snart. Jag saknar och älskar henne så himla mycket <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Neeej lilla söta Soja får inte bara försvinna sådär :'( åå hoppas hoppas hoppas att hon kommer hem snart!! Jag ska kolla extra noga i vårt område om vi ser henne! Kram kram

Datum: 2008-06-28 | Klockan: 18:28:20
URL: http://jullan1.blogg.se/
Postat av: Klara

nej men guudh!

hoppas verkligen hon kmr tillbaka snart. jag förstår verkligen att du e ledsen, jag håller tummarna för er och för soja. Hon kommer säkert tillbaka snart! pussar å kramar <3

Datum: 2008-06-28 | Klockan: 20:09:20
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: sandra

åh :(

hoppas värkligen att ni hittar henne!

va hemskt :( kram <3

Datum: 2008-06-29 | Klockan: 00:57:07
URL: http://rapekitty.blogg.se/
Postat av: sanna

ÅH NEEEEJ?! :'(



hoppas ni får tillbaka henne snart <33333

Datum: 2008-06-29 | Klockan: 01:07:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback