Tisdagen i (många) ord

Hej alla fans ;)

Haha, jag vet att jag är en Rosa-wannabe! Idag har faktiskt varit en riktigt trevlig dag, trots att jag är täppt och det bara rinner ur näsan (=förkyld). Vid kvart över tio nångång åkte jag och Jossa in till dansen. Först hade vi ett ganska långt pass med uppvärmning + disco med Mickaela. Det var ganska kul men jag var inte med så mycket på styrkan och så eftersom jag är lite smått sjuk. Sen fick vi ganska mycket tid för egen träning så jag och Jossa övade på våra danser och vi ägde såklart ;) Sen så hade vi ett pass med street. Åh, vi hade coolaste läraren!!! Han hette Thomas och han såg ut som... herregud, jag vet inte vad jag ska skriva! Han var bara sååå cool XD Och han var så jävla grym på att dansa. Jag blev nästan ledsen när jag såg honom. Man tänkte bara: Men hur GÖR han egentligen? Hur kan han dansa sådär coolt? Det går ju inte! Åh, men det var iaf skitkul att dansa med honom, fast det var väldigt svår koreografi. Aaaahh shiiit, han var så grym, jag kan liksom inte släppa det!!! Han var nog den coolaste personen jag nånsin har träffat. Jag vill va som han, lalala :P Nej, förlåt nu räcker det! Så efter det danspasset åkte jag och Jossa till Vällingby där vi käkade lunch på Subway :) Det var fett gott! Sen gick vi till några affärer. Jag köpte en tröja, ett par shorts och ett rött läppstift (till Maxim) på H&M. Jag orkar tyvärr inte sätta ut bilder på bloggen, men ni som känner mig kommer ju få se dem någongång... Anyway, efter det åkte vi hem och nu har jag varit inne på datorn en stund. Snart ska jag måla naglarna (de börjar bli ganska långa nu :D) och äta middag. Mamma kommer hem med mitt H&M-paket snart också, det blir kul :) Ikväll ska jag till Sofia och kolla på So you think you can dance :) WIHI! Det blir mys. Förlåt för ett skitlångt inlägg, men ibland måste man bara skriva av sig.

Pusselipuss <3

Kommentarer
Postat av: josefine

han var det coolaste jag sätt i hela mitt liiv :P

Datum: 2008-03-25 | Klockan: 17:16:55
URL: http://joosefiines.blogg.se
Postat av: Agnes

hihi det var han ju :D

Datum: 2008-03-26 | Klockan: 11:44:00
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback