set me free, let me out this misery



Hej vänner. I måndags eftermiddag började jag hosta lite smått. Men kände att jag inte hade tid att vara sjuk just då, så gick till skolan dagen efter och hade tre lektioner samt en historiadebatt med feber. Gick ganska bra ändå! Dagen efter gick jag på engelska nationella och åkte sen hem. Idag vaknade jag av världens magont, sen har dagen varit en skön blandning av snor, slem, hosta, halstabletter & feber. Och där har ni anledningen till min frånvaro här på bloggen. Imorgon är det valborg och jag håller alla tummar att jag är frisk då. Puss. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Jamen visst är de bra! Min förra laptop hade typ redan kraschat halvt efter två månader, men denna är fortfarande lika snabb som när jag fick den :D Hur länge har du haft din?

Datum: 2010-05-01 | Klockan: 20:16:47
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback