rather than hold on to a broken dream



Antal bilder jag tog i Åmål: 0. Antal blombilder på min blogg: 156 394. Haha. Jag är i alla fall hemma från tävlingen nu och sitter och (typ) pluggar historia. Har prov imorgon och jag kan ingenting. Fast vår lärare sa att vi hellre skulle ta hand om oss själva och må bra än att plugga historia, så jag satte mig och spelade piano i solskenet som strålade in genom fönstret. Musik gör mig lycklig. Jaja, tävlingen då. Bussen åkte 17.00 i fredags och vi kom fram till hotellet vid niotiden. Duktiga som vi är råkade vi låsa in våra nycklar på rummet så vi var tvungna att gå till receptionen och be om nya, hehe. Sen våfflade vi håret, spelade kort och låg och snackade en stund innan vi somnade. Gick upp 6.15 och fixade oss och åt frukost. Singeln var först, jag dansade en gång och sen åkte jag ut. Kul, kul. Just då kändes hela resan ganska meningslös och jag typ ångrade att jag åkte med. Det gick typ dåligt för många från KD och i omklädningsrummet hörde man "Fucking Åmål" ett antal gånger, haha. Åt en massa onyttigheter under hela dagen och fick jätteont i huvudet. Bussen var framme vid Brommaplan halv två. Då var jag död. Det var min helg. PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

Datum: 2010-03-15 | Klockan: 19:07:06
URL: http://lsfotografi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback