Första seglingen och mors dag

Japp, nu har vi vart ute med båten för första gången 2006. Vi åkte till Dalarö Skansen, typ och där fanns som en borg och vi hittade två skattkistor med mattetal i, i en grotta. De andra såg en orm och vi åt köttbullsmackor med rödbetssallad till lunch (suuuuuuuupergott). Nu sitter jag framför datorn och allt gungar!! :D Jag gav mamma ett kort på mors dag och ett halsband (grönt). Hon följde inte med och seglade för hon blev sjuk (hon är fortfarande det). Stackars henne =(  Men hon blev glad i alla fall, tror jag! Nu har jag lärt mig alla funktioner på pappas mobil, jag kan den bättre än honom :P Jag vill verkligen ha en ny. Nokias l'amour (typ) kollektion är supersnygga men jag vill helst ha en sony ericson. de har inte någon som jag tycker är jättebra. den som rebecca har är snygg, kanske kunde jag köpa en sån om hon får en ny i födelsedagspresent av sin mormor :D Fast jag vet inte, mamma och pappa är lite tveksamma. igår var jag med jossa i v-by och shoppade lite, köpte en kjol: röd med vita prickar. jossa köpte ingenting som vanligt :P Vi ska vaccinera oss för andra gången i övermorgon (tisdag). ganska skönt att det är klart sen och det gör ju inte så ont. Har laddat ner amy diamonds nya album, låtarna är bra och hon sjunger ju bra. Jag tycker bara inte om henne som person... Nu slutar jag skriva . och slut

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback