couldn't handle this sharp turn



Cha cha bloggen. Jag har tröttnat på min blogg lite, vill ha en ny. Ska önska mig det i julklapp. Idag var världens jobbigaste skoldag med typ hundra lektioner och jag dog. Sen på hemvägen gick jag till läkaren och tog blodprov och nu ska jag bara vila och ta det lugnt, kolla på Idol och sen gå och lägga mig tidigt. Idag beställde jag biljett till Oskars konsert i november och fick även reda på en liten exklusiv konsert med Erik som jag bara SKA gå på. Och på fredag är det Hoffmaestro också med resten av Stockholm typ. Konserter i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, FETT läskigt! jag såg inte det förrän nu :D <3

Datum: 2010-09-08 | Klockan: 21:59:45
URL: http://sofiaoline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback