HalvHemmis!

Japp, idag hade vi HALV HEMSTUDIEDAG fast utan några studier att göra!! Jag och Jossa åkte till Vällingby och Jossa köpte: Örhängen, duschtvål och ett pennskrin och jag köpte diadem och duschtvål... Det var jättekul och vi gick på Pallas och Jossa åt jordgubbscheesecake och jag åt prinsesstårta!!! MUMS! Vi hade verligen skitkul... =)

Vällingby 2008<< Vällingby 2008!!

Imorgon ska Julia borra för hon har ett hål!!! :S Läskigt! Idag var jag på piano också och jag fick stjärna på Can Can och det gick bra när jag spelade upp Right here waiting och The Phantom of the Opera.... =) Det är så kul med piano och när vi var på väg hem från pianot... du skulle bara veta :P haha... Men nu ska jag kolla på Gost Whisperer, jag vet inte om det är så bra men jag ska ge det en chans... Inget slår Medium!! *love*

Kram Agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback