Jag igen...

Har inte så mycket att skriva om så det blir något kort idag... kanske skriver ett nytt inlägg lite senare. 4 gånger kvar på pianot innan uppvisningen! HJÄLP!! Men det ska nog gå bra för jag övar mycket. Mamma skriver på Jubileumsboken hela tiden och ute blåser det... :( Per och Lipton är här och Lipton är jättesöt och står och kollar ut genom fönstret och morrar åt något därute... :) Min kompis lidet verkligen av sjukdomen förälskelse och Lisa är frisk från ont i magen och feber nu. ;) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag så jag berättar om igår istället. Först gick jag i skolan läääänge och Julia gick till tandläkaren under Svenskan för att borra ett hål *gulp* :S Efter skolan gick jag och Jossa hem till Sofia och efter maten gick vi till Lilla parken och sen gick vi runt lite... MSN funkar inte och jag måste kolla om Julia är inne så jag kan fråga henne hur det gick med tanden. =( Idag ska jag... äsch, jag vet inte.

// Agnes (smart o blond)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback