Uundeerbaart!

Gud vad skönt, det är ju sommar nu! Idag åt vi ute för första gången och grillade! Det var supergott. Nya Julia-tidningen kom också och det var om Kelly Clarkson! Jossa sov över här torsdag-fredag för vi hade sovmorgon till 10 idag. Det var kul!! Ikväll är det ingen gympa och inte på söndag heller. Det är ganska skönt men gympa är ändå roligt. Det ska bli kul med Sytrar i shorts, jag tror att jag ska göra en hemsida åt oss. Julia är den enda som inte vet det än men jag tror att hon vill vara med. Sofia kommer hem från Frankrike imorgon och Julia kommer hem från Kreta också imorgon! Det blir roligt! Men nu ska jag gå upp snart och kanske hoppa lite på studsmattan för jag sitter i källaren och skriver. Det är så underbart ute, man får verkligen vårkänslor...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback