51 frågor


  1. Hur mycket är klockan nu? 18:12

  2. Vad heter du? Agnes

  3. Har du något smeknamn, i så fall vad? Nej

  4. När och var föddes du? Jag föddes den 23 januari 1994 och jag föddes i Stockholm.

  5. Vilket stjärntecken är du? Vattuman

  6. Vad har du för ögonfärg? Typ gröna

  7. Vad har du för hårfärg? Mellanblond

  8. Hur lång är du? 160 nånting

  9. Är du singel? Japp

  10. Är du kär? Japp <3

  11. Har du barn? Nepp

  12. Har du något/några syskon, i så fall vad heter den/dem och hur gamla är de? Jag har en lillasyster som heter Lisa.

  13. Hur du någon/några kusiner, i så fall vad heter den/dem? Jag har sju kusiner, de heter Gustav, Albin, Elin, Hanna Anton, Benjamin och Molly.

  14. Har du något/några husdjur? Nej

  15. Har du haft något/några djur? Ja, jag har haft två guldhamstrar.

  16. Vilket djur tycker du mest om? Katt

  17. Vilket djur tycker du minst om? Myggor och bärfisar och såna djur.

  18. Är du troende, i så fall vilken religion tror du på? Nej

  19. Vad har du för favoritfärg? Gult, rött, vitt och svart

  20. Säg tre saker du gillar. Kärlek, vänskap och musik.

  21. Säg tre saker du ogillar. Krig, cigaretter och djurplågeri.

  22. Har du någon gång avslöjat en hemlighet? Ja

  23. Tror du på ödet? Lite halvt...

  24. Samlar du på något, i så fall vad? Jag samlar inte längre men jag har kvar min samling av tior =)

  25. Tycker du om att laga mat? Nej, inte så mycket

  26. Vad är din favoritmat? Tortilla och oxfilé (fast inte samtidigt)

  27. Äter du nyttigt? Sådär

  28. Är du vegeterian/vegan? Nej

  29. Vilket är ditt favoritväder? Sol, blå himmel och runt 20+

  30. Är du blyg av dig? Jag är blyg för dem jag inte känner.

  31. Vilken är din favoritdryck? Hallonsoda och Tropicana-juice.

  32. Har du provat att röka? Nej

  33. Har du provat att snusa? Nej

  34. Vad ville du bli när du var liten? Cirkusprinsessa, chef, servitris, författare + tusen andra saker

  35. Vad jobbar du med nu/vill du bli när du blir stor? Journalist och författare.

  36. Har du flyttat hemifrån? Nej

  37. Vilken/vilka är din/dina favoritartist/favoritartister? Darin och Agnes och lite Kelly Clarkson

  38. Är du hetrosexuell? Ja

  39. Vilken skiva var den första du köpte? Åhhhh, typ HITS FOR KIDS 2 eller nåt sånt.

  40. Har du stått på scen någon gång? Ja

  41. Vilken/vilka är din/dina favoritfilm/favoritfilmer? 50 first dates, Notting Hill, Moulin Rouge m.fl.

  42. Spelar du helst sällskapsspel eller dataspel? Båda =)

  43. Har du någon/några tatuering/tatueringar? Nej

  44. Har du någon/några piercing/piercingar? Ja, hål i öronen

  45. Har du varit på semester till något/några land/länder? Ja, till Kanarieöarna tre gånger, Malta, England och Italien.

  46. Har du opererat dig någon gång, i så fall vad? Nej

  47. Har du någon sjukdom? Nej, det hoppas jag inte!

  48. Vad gillar du att göra på fritiden? Dansa, vara med kompisar, skriva, läsa, spela piano, lyssna på musik m.m.

  49. Vilket sätt färdas du helst på (båt, bil m.m.)? Tåg eller båt, tror jag.

  50. Vem/vilka är din/dina bästa vän/vänner? Josefine, Julia, Sofia och Rebecca.

  51. Hur mycket är klockan nu när du är färdig? 18:24

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback