Jag bombarderar er med en lista till...

Fullständigt namn: Agnes Maria Hemligt
Favoritcafé: Har ingen favorit eftersom jag inte går på café så ofta =)
Favorittidning: FRIDA (som borde komma snart tycker jag!)
Favoritplagg i garderoben just nu: Hm... gröna klänningen kanske
Längd: 160 nånting
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson
Vanligaste färgen på mina kläder: Jag varierar
I sommar kommer jag att gå klädd i: Linne
Men absolut inte i: T-shirt
Byxa eller kjol: Vintern: Byxa, Sommaren: Kjol
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt, blått och randigt. 
Jag tränar: Dans
Höger- eller vänsterhänt: HH
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar
Kläder just nu: Mjukisbyxor, linne, tröja.
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon- eller nattmänniska: NATT
Sparare eller slösare: Slösare ^^
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Mirakel och mirakel, jag tror på ödet..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jadå.
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Inte vanligtvis
Stjärntecken? Vattukvinna
Rädd för insekter? Jo tack.
Äckligaste insekten: Bärfisen
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Det är städat när jag har städat, annars är det stökigt ;)
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Kan hålla i båda?!  Kan, kan jag väl, men det går inte så bra! Håller i vänster.
Gillar du att sjunga? Ja, när ingen annan hör.
Kaffe, te eller inget? Kaffe = :( Té = :| Inget = DÖD

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback