Jag tänkte skriva lite

För en gångs skull =) Jag skriver ju mest tjejsnack, listor och recensioner nu för tiden så jag tänkte skriva ett riktigt långt, roligt (tråkigt) blogginlägg. Idag hade vi release party för våra skivor och det var väldigt pinsamt men ganska kul. Sen kollade vi på en faktiskt bra film som heter Eragon, fast jag tänker inte läsa böckerna för jag stödjer BARA Harry Potter bland alla fantasy-berättelser. På tal om fantasy så går det sjuuuukt dåligt med min fantasyberättelse. Jag har skrivit typ fyra sidor och nu har dem äntligen kommit in i fantasyvärlden men nu har jag ingen aning om vad som ska hända eller nånting... så därför tog jag en liten paus fast jag vet att jag kommer få panik imorgon =( Och pianot har jag inte övat alls mycket på och jag har glömt det Kerstin sa att jag skulle ändra på (pinsamt) så jag komemr spela fel igen på det nästa gång. Tur att det inte är så mycket i skolan nu, jag är typ helt stressad. Och sen måste jag skriva klart slutet på historien innan den 16 maj. Fan också. Jag hinner aldrig, jag har inte ens kommit på nån bra story. PANIK! Nej, pad panic! Nu ska vi snart gå på ett litet vernissage på Lisas skola, så hejdå lilltå och puss och kram skumbanan från eran lilla sönderstressade hjärntvättade klimatsmarta Agnes.  . (punkt) slut.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback