Tjejsnack v 17

Viktiga frågor
(Veckans frågor kommer från Milo)
·Ska man drogtesta 13-åringar? Motivera ditt svar.
Nej, jag tycker inte att det ska vara allmänna tester utan bara om man tror att den har använt droger.
·Tycker du att man ska ha övervakningskameror i skolorna? Motivera ditt svar.
Nja, jag tror faktiskt inte att det fungerar så bra.
·Tycker du att det är ok om det finns övervakningskameror på andra offentliga platser, som bussar, affärer, gator, taxi osv. Motivera ditt svar.
Affärer tycker jag är okej, men bussar, taxibilar och gator tycker jag verkar lite onödigt. Det skulle kännas väldigt konstigt att allt man gjorde filmades.
·Ska du donera dina organ? Motivera ditt svar.
 Det vet jag inte än, men det verkar ganska bra tycker jag för då kan man ju rädda någon annans liv.
·Vad tycker du om dödshjälp? Motivera ditt svar.
Jag är inte så insatt (:P) i det där men... jag vet faktiskt inte.

Vill du också tjejsnacka? Klicka här!    

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback