19/8

image215

Sofia, Einar och Elinor kom till oss igår kväll! Vi käkade chips och godis, spelade Body Balance och jag och Sofia flummade vid datorn... :) Roligt! Orkar inte ens tänka på imorgon (skola). Vi gick och lade oss halv ett och det var ju kanske inte så jättebra :/ Måste öva till Showcase också, det är ju på SÖNDAG! Hjälp :S Jag läste precis på Svenska kyrkans hemsida litegrann om konfirmation och nu har jag (finally) förstått och jag och Sofia inte får konfirmera oss det här året, utan NÄSTA om vi skulle vilja konfirmera oss alltså! :( Åh, jag vill inte konfirmera mig med massa 94:or... Nu vet jag inte om jag ens vill konfirmera mig, hade typ bestämt att jag ville men nu vet jag inte. Aja, vi får se... Men solen skiner i alla fall :)

/Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback