God morgon!

Ikväll blir det FF! Haha, nej men mamma och pappa ska på kräftskiva och våra grannar ska också ha kräftskiva så deras barn ska komma till oss... :) Det blir kul, ingen är i min ålder, men Sofia och hennes syskon kanske också skulle komma och Rebecca och Filippa skulle också vara hemma ensamma så man vet ju aldrig! Iaf så blir det Öppet hus hemma hos oss för alla ensamma-hemma-barn så det är bara att komma hit och festa ;) Skulle vara kul att hyra någon av Ensamma hemma-filmerna och kolla på! Idag är det lördag, alltså ska jag vräka i mig massor av GODIS. Jag hatar det här vädret, jag blir liksom på dåligt humör och orkar inte göra nånting... Jag ville åka till IKEA, men mamma ville vänta tills katalogen har kommit (jag vet att alla andra redan har fått den)...

Att göra:
♥ Rensa i min byrå
♥ Läsa ut "Framgång enligt Puh" och "Freja" så jag kan börja läsa "Da Vinci koden"
♥ Fila naglarna

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback