Tjejsnack v 34

ÅLDER


image217 Spelar åldern någon roll? När, varför?
Ja, det spelar roll. Om man är över 25 får man ju alltid komma in på klubbar, köpa öl, vin och cigaretter, ta körkort och massa andra saker.

image217 Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
Ja, jag har önskat att jag har varit både yngre och äldre. Jag skulle vilja ha en egen lägenhet för det verkar så roligt att inreda och så :) Ibland vill man vara yngre för då var allt så okomplicerat.

image217 Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
Nää, det har jag inte.

image217 Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
Kanske typ 85-90 eller nåt! Då får man leva länge men det verkar inte så kul att vara pensionär, haha :D

image217 Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
Oj, jag vet inte. Det finns nog ingen ålder som är bäst, alla är bra och dåliga på sitt sätt.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback