9 dagar kvar till julafton...

Good morning!

Gud vad trött jag är idag. Har sovit tretton timmar inatt... :) Igår hade vi en liten dansuppvisning med showcase. Det var fett kul, fast jag gjorde massa fel, hehe ;) Jossa och Sofia kom och kollade och det var superkul att äntligen få träffa alla kompisarna. Har längtat jättemycket efter dem <3 Nu är det inte långt kvar till jullovet, bara fyra dagar faktiskt! Men de sista fyra dagarna blir riktigt jobbiga :( Jag har minst två prov och ett helt enskilt skriftligt arbete att göra. Ångest, ångest. Men en rolig sak är att vi ska åka och köpa kattsaker (matskålar, reseburar, kattlåda, leksaker, mat m.m.) och så måste man ju handla alla julklappar också! Det blir väl antagligen nästa helg som det blir julshopping för jag hinner inte just nu! Men nu ska jag plugga...

Puss och kram!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback