Kenzaas lista :)

1. När gick du upp idag?
Halv elva...

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Oj, det var nog... hm, Shrek 3 tror jag :) 

4. Favorit tv-program?
Idol, Heroes, Medium och Andra Avenyn.

5. Vad åt du till frukost?
Fil och flingor.

6. Vad är ditt andranamn?
Maria

7. Din favoritmat?
Tacos eller oxfilé :)

8. Vilken mat gillar du inte?
Ärtsoppa!

9. Favoritchips?
Svenska lantchips och Pringles.

10. Vilken är din favorit cd för tillfället?
Absolute Christmas :D

11. Vilken bil kör du?
Jag kör inte men jag åker i en Volvo, för det mesta.

12. Favoritmacka?
Eh... räckmacka kanske?

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Det finns massa, men folk som är kaxiga och tror att dem är bättre än alla stör jag mig på väldigt mycket!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jag har inga speciella favoritkläder.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand eller USA. Eller Frankrike, fast vi ska ju åka dit i vår!

16. Favoritklädmärke?
Jag tycker inte att märket spelar någon roll, men jag handlar mest på H&M, Gina Tricot och såna affärer.

17. Favorittid på dagen?
Oj, svåårt... Jag vet faktiskt inte!

18. Var är du född?
I Stockholm.

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Dans helt klart :)

20. Coca cola eller pepsi?
Coca cola!

21. Fotboll eller hockey
Inget av dem, men om jag måste välja: fotboll.

22. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Några spännande nyheter att berätta?
SOJA, om henne kan du läsa och kolla på i typ alla nya inlägg här i bloggen!

25. Vad ville du bli när du var liten?
Oj, massa saker. Djurskötare, cirkusprinsessa, chef, servitris och jobba i affär, haha :)

26. Bästa barndomsminnet?
Alla somrar :)

27. Varit i Afrika?
Nej, eller jag har varit på Kap Verde som typ tillhör Afrika. Det ligger i alla fall precis utanför Afrika.

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nope!

29. Varit med om en bilolycka?
Nej, peppar peppar knacka i trä.

30. Favoritdag i veckan?
Lördag.

31. Favoritrestaurang?
Har ingen speciell favorit.

32. Favoritblommor?
Hm... rosor kanske? ^^

33. Favorit snabbmatsrstaurang?
McDonalds såklart ;)

34. Äger du en cykel?
Japp.

35. Vem fick du senast ett mail av?
Elin <3

36. Läggdags?
Somnar ungefär elva på vardagarna.

37. Senaste person du delade en middag med?
Familjen :)

38. Vad lyssnar du till just nu?
Vi har ingen musik på så jag lyssnar på pappa och Elin som lägger pussel.

39. Favoritfärg?
Röd nu på julen :D

40. Hur många tatueringar har du?
Inga.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback