Onsdag

Heeej!

Idag var jag i skolan halva dagen. Jag hade franska och matte på förmiddagen och efter lunch gick jag hem eftersom jag mådde dåligt. Jag är verkligen förkyld, jag nyser typ hela tiden och det bara rinner ur näsan, samtidigt som jag är täppt. Och så har jag lock för öronen, bläää :( Jag gjorde matteprovet idag och jag tror att det gick bra, fast jag är förstås inte säker. Men jag orkar inte tänka mer på det nu...

När jag kom hem så hade vår nya soffa kommit! Den är grå och mycket längre än den förra :) Och mycket finare! Så när jag hade kollat in vår soffa satte jag mig och kollade på två avsnitt av Andra Avenyn och sen kollade jag och pappa på Harry Potter 5 <3 Så himla bra!

Imorgon åker vi till Kap Verde! Åh, det ska bli så himla skönt :) Jag borde egentligen packa just nu, men jag orkar inte... Ska nog skriva en packlista, jag tycker det är enklare att packa då. Jag längtar verkligen till solen och värmen. Det ska bli så skönt att bara ligga och softa i en hel vecka, utan att behöva tänka på prov eller läxor eller sånt... Men sen när jag kommer hem blir det jobbigt. Då måste jag skriva ett helt SO-arbete och göra två prov, NO och franska.

Puss & Kram
// Agnes

Kommentarer
Postat av: Amanda =)

läs gärna min blogg :)

Datum: 2007-12-05 | Klockan: 18:44:35
URL: http://awr.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback