Tjejsnack v 51

JULEN

♥ Var och med vilka ska du fira jul?
Jag ska fira jul hemma med familjen, Soja, farmor och farfar, morfar och några fler släktingar :)

♥ Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
Oj oj oj, jag har inte hunnit köpa en enda julklapp än! Ooops! Så snart måste jag ut och julhandla alla klappar...

♥ Vad önskar du dig i julklapp?
Jag önskar mig lite böcker, filmer, en parfym, spel och lite sånt... Inget stort eller dyrt den här gången.

♥ Vad betyder julen för dig?
Julen betyder att vara tillsammans med såna som man älskar och att vara med familjen och så. Jul är mys!

♥ Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
Ja, vi har gran! Jag vet inte vilken sort, bara sådan här vanlig grön gran X) Vi ställer inte eller klär den på någon speciell dag. Men vi ställde in den i förr går och klädde den igår!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback