Music make people come together... yeah!

Japp, jag har nu lagt in typ 70 låtar i min mobil! Är så nöjd!!! Följande artister och låtar har jag nu:

Agnes - 2 album: Agnes & Stronger
a-Ha - 1 låt: Take on me
Darin - 3 album: The Anthem, Darin & Break the news
David Bowie - 1 låt: Life on Mars?
James Blunt - 1 låt: Wisemen
Laleh - 1 låt: Invisible
Madonna - 1 låt: Like a prayer
Mary J. Blige & U2 - 1 låt: One

Jag + min mobil är bara sååååå saaaant!!

Jag har faktiskt gjort lite nytta idag också, jag har kollat på Stich-filmen och så har jag börjat på mitt Aquarius-häfte... Det är så svårt! Haja de här orden:

- permitting
- quixotic
- environment
- conservationists
- contemporary
- rivalries
- unintentional
- encourage
- compiementary

Inte jag...

Men jag har i alla fall skrivit klart om mode, pengar, hus&hem och resor! Det är faktiskt duktigt av mig!

Imorgon far vi iväg till Järvsö! Ska bli sååå kul! Eftersom jag är alldeles för lat för att packa så skriver jag upp en packlista här istället:

KLÄDER
- Linne
- Underställ
- Mjukisbyxor
- Långärmad tröja
- Täckbyxor
- Skidjacka

SAKER
- Mobilen
- 270 svenska kronor (pengar)
- Kortlek
- Bok (fråga Sofia om Lydias Hemlighet)

MAT
Lunch
- Gulaschsoppa i termos
- Svartvinbärsfestis på flaska
Middag
- Baugette med tonfisk
- Varm choklad i termos
Fika o övrigt
- Godis!!!
- Chokladpinnar
- Chocolate Chip Cookies
- Kanelgifflar

Japp, jag tror det var allt...! Nu har jag inget mer roligt att skriva om så...

Hejdå
/agnes

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback