Sjuk... :(

Idag har jag varit hemma från skolan för första gången i hela sjuan... Jag har sovit, kollat på Superhjältarna och spelat Sims. Jag missade Franska-provet... =( Och så missar jag just nu pianot... =((( Men eftersom jag inte har så mycket att berätta om min dag så kan jag ju berätta om min nya Sims-familj för de som vill läsa:

Familjen Weasley
Mamma Molly (vuxen)
Pappa Arthur (vuxen)
Bill (barn)
Charlie (barn)
Percy (småbarn)

och så är Molly gravid med antingen Fred och George eller bara Fred för man vet ju aldrig om man får tvillingar eller inte... men jag hoppas på det! Jag gjorde jättemycket myspys med dem både innan och efter men det funkar ju typ inte men jag gjorde det för säkerhets skull! Sen ska de få två barn till också som ska heta Ron och Ginny (såklart).

Ikväll kommer Medium, och jag tror jag går till skolan imorgon!
Kram Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig som är sjuk!! Hoppas att du kommer till skolan imorrn i alla fall.
Vi fick värsta roliga piano- läxan. Kerstin ska lämna den i våra brevlådor imorrn tror jag.
Vi ses, Krya på dig! PussoKram,

Datum: 2007-02-15 | Klockan: 20:47:54
Postat av: Sofia

Det var alltså postat av Sofia och ett litet

Datum: 2007-02-15 | Klockan: 20:49:30
Postat av: Anonym

Datum: 2007-02-15 | Klockan: 20:50:10
Postat av: Sofia

Datum: 2007-02-15 | Klockan: 20:51:10
Postat av: Agnes

okej... blev det nåt skumt eller?

Datum: 2007-02-17 | Klockan: 14:25:04
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: Elin

Hejhej!
Kollade in din blogg, najs!

Ses om en vecka, om inte, ha det bäst i åre!

Datum: 2007-02-17 | Klockan: 19:05:01
URL: http://elin94.bloggspace.se
Postat av: Sofia

Jaa, nåt skumt blev det... Allt kom inte med!

Datum: 2007-02-23 | Klockan: 13:45:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback