48 saker om mig själv

1.Tre namn jag lyssnar till: Agnes, Lisa-Agnes, inte Angus

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är duktig i skolan =)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är elak ibland =(

4. Detta är jag rädd för: Att någon jag känner ska dö

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Ledigt, roligt, sovmorgon

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Dyka, spela gitarr, komma ihåg att hämta min lillasyster

7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina kompisar, läsa, skriva, datorisera, fika, skratta m.m.

8. Detta vill jag göra just nu: Pilla med min mobil som inte har kommit än

9. Bästa känslan: Glad och galen! ;)

10.Värsta känslan:
Jag vet inte riktigt...

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Snall, pratglad, rolig

12. Är du kär just nu:
Nej

13. Jag vill gifta mig? Ja, när jag blir stor.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Gett ut en bok.

15. Min käraste ägodel: Min mobil som inte har kommit än

16. Något jag vill ha i present:
nagellack :)

17. Detta har jag på mig just nu:
Svarta strumpor med vita prickar på, svarta Cheap Monday-jeans, vitt linne med svarta prickar och en långärmad lila tröja.

18. Favoritkläder: Olika :P

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Vet inte, lyssnar på det mesta!

21. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligast : Bild och matte Tråkigast: NO

22. Stjärntecken: Vattuman

23. En bok jag gillar: Harry Potter

24. En film jag gillar: Notting Hill

25. TV-program jag gillar: Medium & House

26. Favoritdoft:
Vet inte...

27. Detta äter jag gärna: Tortilla

28. Dricker helst:
Läsk :)

39. Favoritgodis:
Surisar och Tutti Frutti Exotic

30. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Franrike och USA

31. Färg på mina ögon: Gröna

32. Min längd: ca 164 eller nåt

33. Jag tror på:
mig själv

34. Jag spelar: piano

35. Person jag beundrar:
Mamma <3

36. Så här bor jag: i villa

37. Antal döda krukväxter i hemmet: vet inte riktigt, ett eller noll...

38. Det här tänder mig: Tyvärr så är jag en människa, inget ljus...

39. Det här gör mig avtänd:
som sagt...

40. Favoritfärg: Svart, vitt, lila, rött

41. Favoritcitat: Carpe Diem

42. En hemlighet jag vet: Hemligt

43. Bästa present jag fått: Min mobil som inte har kommit än

44. Senast köpta skiva:
Darin - Break the News

45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ben

46. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina lilltår (seriöst)

47. Udda förmåga/egenskap: Ingenting, jag kan ingenting udda/annorluna/speciellt/kajigt :P

48. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt kanske!? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det okej om jag har i min blogg alla 48 saker? Liksom svarar på samma frågor och har dem i min blogg? Har du kommit på frågorna själv? fett me bra, puss! //Sofia

Datum: 2007-01-25 | Klockan: 15:37:16
Postat av: Sofia

Fin blogg du har! Hoppas att det är okej att jag använder frågorna som du har. Dom var så kul! =)
Puss //Sofia

Datum: 2007-01-25 | Klockan: 16:35:50
Postat av: Agnes

visst det är lugnt!

Datum: 2007-01-26 | Klockan: 17:21:37
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback