Bowlingfest ' 07

Hej!
Igår hade jag min fest och det var verligen toppenroligt! Vi åt kyckling och potatisbollar till middag, tårta till efterrätt, sen bowlade vi, hade Så ska det låta och till sist kollade vi på filmen Legally Blonde!! Så kuuul!!

Vad jag fick:

Idol 2005 samlings-CD och två gelpennor i silver och grönt
av Rebecca och Julia
Tack så mycket! <3


Två ljus med svart sammettryck
av Elinor
Tack så mycket! <3


T-shirt med eget tryck (You're simply the best)
av Josefine
Tack så mycket! <3


Badrosor, badbomb, badskum och en tvål
av Ella
Tack så mycket! <3


Halsband i guld med glob-berlock och hallon-lipbalm
av Sofia
Tack så mycket! <3


BOK: Vargbröder av Michelle Paver
av Viveka
Tack så mycket! <3

Idag har jag läst Vargbröder hela dagen! Den är verkligen superbra och jättespännande! Jag är på kapitel 28 av 32 och jag bara måste läsa ut den idag. Man måste få reda på hur det går för dem!

Tack allihopa för alla fina presenter, det var jättefint och jag blev väldigt glad för allting!!

Puss på er
// Agnes

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag glömde nagellacket som jag fick av Julia och Rebecca också! Det var ett vitt nagellack! Tack så mycket för det också!

Datum: 2007-02-02 | Klockan: 15:19:20
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback