HM beställning!

Det här handlade jag och mamma till mig igår från HM (det kostade så mycket att jag typ inte kommer få köpa några nya kläder förrän till vintern men i alla fall):

Ljusgul toppLjusgul topp
Blekgrön toppBlekgrön topp
Rosa toppLjusrosa topp
Puderrosa linnePuderrosa linne med band
Vit långskjortaVit långskjorta
Svart- och vitrandig tröjaSvart- och vitrandig tröja
Rött ribbat linneRött ribbat linne
7-pack steps7-pack steps
Svart munkjackaSvart munkjacka
Vita leggingsVita leggings
Svarta leggingsSvarta leggings
Randiga leggingsSvart- och vitrandiga leggings

Bilderna är från HM.

Fint va? Idag är jag hemma med Lisa, hon leker med lego belville och jag sitter framför datorn och har ritat en teckning av Will i Witch... blev ganska bra men hon fick lite brett ansikte. =)

<3<3<3
Agnes

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojdå, på din gästbok kanske man inte skriver till bara dig, tänkte inte på det... Men jag har i alla fall skrivit ett medelande till dig nu. =)
Vi ses, Sofia.

Datum: 2007-01-08 | Klockan: 21:48:04
Postat av: Agnes

Vad kul att du skrev i min gästbok, men man fåååår skriva i min blogg också, söötis!!

Puss på dej

Datum: 2007-01-29 | Klockan: 19:43:03
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback