Om mig

Jag tänkte skriva lite om mig själv:

Namn: Agnes

Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mellanblont
Favoritmaträtt: Tortilla och Oxfilé (alltså inte tillsammans)

Bor i: Bromma

Land som min släkt kommer från: Sverige
Stjärntecken: Vattuman
Sportidol: Carolina Klüft
Coolaste frukten: Passionsfruk
tFavoritdjur: Katt
Bästa färg: Lila, svart, vitt, rött
Bästa godis: Surisar och Tutti Frutti Exotic
Idoler: Darin och Agnes

Jag hatar: Krig

När jag blir större vill jag bli: Journalist, författare och låtskrivare
Min bästa pryl: Min mobil
Jag skrattar åt: Mina kompisar
Jag är kär i: Johnny Depp och Darin
Favoritsport: Dans
Jag drömmer om: Att träffa JK Rowling
Bästa bok: Harry Potter-böckerna
Mitt bästa ordspråk: Carpe Diem
Intressen: Discodans, musikal och piano
Bästa film: Notting Hill
Bästa låt: Alla Darin och Agnes låtar
Då grät jag (nästan) senast: När jag såg Rosa the movie på bio
Det bästa jag har varit med om: När min lillasyster föddes

Bästa lukten: Nyklippt gräs och nybakat bröd

//Agnes <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback