Tjejsnack v 4

2006/2007
· Bästa minnet från 2006?
Åhhh... finns så många, Harry Potter 5 bok, Harry Potter 4 film, födelsedag, julafton, nyår, pianouppvisningen vt,  tusen saker!!!
· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Ja, det gjorde jag säkert ;)
· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Jag vet inte riktigt vad jag vill...
· Vad förväntar du dig av år 2007?
Åh, att det ska bli rooooligt och sooooligt och att den andra S.I.S-sommaren går liiiite bättre :S
· Vad har du för sommarplaner?
Jag ska segla med min familj till Öland, hälsa på farmor, farfar och morfar, vara hemma lite hoppas jag, kanske vara på Svartlöga med mina friends, bada, sola, ha det skönt!

Vill du också tjejsnacka? Gå in på: http://tjejsnack.missbeccis.se


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback