Tjejsnack v 26

Den här veckan hjälper min kära kusin Gustav mig att svara på frågorna :)

GLÄDJE


image139 Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar (någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt)?
A: Det var när jag spelade poker och vann två gånger ;)
G: När jag slog Bengt i poker XD

image139 Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
A: Om någon säger något snällt eller om man får bra på något prov.
G: Basket...

image139 Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
A: Jag skrev en rolig kommentar så att Gustav skrattade ihjäl sig :)
G: Jag gladde Agnes när jag drog mitt rövar-skämt (A: Vilket skämt?)

image139 Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
A: Att få en lillasyster <3
G: När vi vann Norden-mästerskapet (Scania cup) i basket.

image139 Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
A: Åka till Lisberg!!!
G: Att basket-säsongen börjar i höst.

Vill du också tjejsnacka? Klicka på knappen --> 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback