(= Fredag & Lördag =)

NEDRÄKNING: 9

På fredagen gick jag i skolan som vanligt. Efter skolan var jag med Jossa och vi spelade The Sims 2 Året runt som hon har fått! Det var jättekul! Sen var det meningen att jag och mamma skulle åka och köpa dansskor men när jag kollade på Jossas dansskor så hade de likadan "sula" som de som mamma köpt först, så jag behöll dem istället.



NEDRÄKNING: 8

Idag är det lördag men bara morgon så... jag gick inte på musikalen idag för jag är ju inte frisk riktigt och jag vill gärna bli det. På sången skulle jag bara låta helt hemskt eftersom jag är förkyld och dansa kanske inte är det bästa att göra om man är lite halvsjuk. =( Ikväll ska jag kolla på Stina! (där Darin ska vara med) och på Melodifestivalen såklart. Jag hejar nog på Sanna Nielsen, tror jag. Fast jag har egentligen ingen riktig favorit. Hoppas bara att inte Sebastian vinner!!



Rösta på Sanna i finalen: 099 239 08 (3,95 kr) 099 329 08 (9,90 kr, 8,50 kr går till Radiohjälpen)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är ju inte Stina ikväll... den 17 mars.
Puss! <3

Datum: 2007-03-10 | Klockan: 22:45:20
Postat av: Agnes

nej jag kom på det sen haha
puss <3

Datum: 2007-03-11 | Klockan: 15:10:55
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihi! :)

Datum: 2007-03-12 | Klockan: 18:20:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback