I've got a head like a ping-pong ball

NEDRÄKNING: 11

Idag är jag SJUK igen. Har ont i halsen, hängig, förkyld och typ ont i huvudet. Har kollat på Darins DVD och får typ panikattacker ibland för det känns som om vi kommer får jättedåliga platser... och sen oroar jag mig hela tiden var vi ska ställa alla våra saker? De som står längst fram på konserten påDVD:n har itne direkt plats för en big IKEA-kasse där... =/ Men boken är jag inte alls oroad för längre, vi är ju nästan klara, typ 19 sidor kvar bara! Men jag fick i alla fall svar rån blogg.se:s kundtjänst (jag gillar det!) och de sa att man ska kopiera in en liten sak i kodmallen så fick man tillbaka den! Jihha! Bra va? Så nu ska vi se hur det går med det...! Varning för att min blogg kanske kommer se helt vrickad ut... :S Men nu har jag inget mer tråkigt att skriva till er som ni ändå inte orkar läsa, så hejdå på er söööötisar <3<3<3

//agnes Ü

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback