Pure Desire Tour 2007 - Stockholm Tyrol 18/3

Recension: KONSERT



Jag, Rebecca och Sofia träffades hemma hos Sofia ca 10.30. Vi sminkade oss och tog lite kort. Sen gick jag hem och packade och sen gick jag hem till Sofia igen. Då upptäckte jag att jag hade glömt mitt Darin-hårband, men som tur var kunde Mats åka förbi hemma hos mig. Sen var vi på väg. Vi kom fram ca 14.00 och hittade genast stället där vi skulle vara eftersom det stod jättemånga tjejer där, utspridda i små grupper. Vi visste inte riktigt var vi skulle sitta så vi satte oss runt ett träd och åt massa godis. Sen lyssnade vi lite på musik och lekte en lek. Sen läste vi hela Darin-boken, men det skulle vi inte ha gjort för vi missade Darin som kom bakvägen!! =( När klockan var ca 16.00 satte vi oss vid ett träd som var lite närmare där insläppet skulle vara. Lite senare ställde vi oss i kö. Vi åt middag innan insläppet och sen kom Reshi och tog våra jackor.

17.30 var det insläpp och vi lyckades tränga oss fram så att vi kom in ganska snabbt. Eftersom vi inte hade några jackor kom vi in snabbare och hamnade på andra/trejde raden! Sen väntade vi därinne i 2 timmar, vilket var väldigt jobbigt men när Darin kom fick man helt ny energi!!!!! Tyvärr åkte man bak när konserten så vi stod på tredje/fjärde raden ungefär... På scenen var tre skynken som dem lyste på med röda lampor och där stod de tre dansarna och dansade och sen kom Darin in till den första, fast man såg bara skuggan!! Det var "Insanity" så han sjöng samtidigt som han gick vidare till den andra och den trejde och sen kom han ut! Alla skrek jättemycket och var helt galna! Sen sjöng han lite fler låtar. Han kastade vattenflaskan precis där vi stod fast det blev värsta paniken då så vi fick den inte, tyvärr... =(På "What if I kissed you now" fick en tjej ur publiken komma upp på scen och hon stod jättenära oss... På sista (fast det var inte sista) låten som var "Everything but the girl" gick han längs staketen längst fram och nuddade allas händer fast jag nådde inte =((((( Men det var jättebra i alla fall! Sen gick han ut och alla ropade "en gång till" och då kom han ut och körde "Step up" och alla var jätteglada och hoppade fast det gjorde lite ont men han var bara såååååå bra. =))))))))))))))))))))))))

Betyg: 5

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback