Dansuppvisning I & II

Dansuppvisning I

Jag vaknade lite försent så jag fick väldigt bråttom på morgonen, men pappa skjutsade mig i rekordfart till Maxim. Sen hoppade jag ur bilen och promenerade bort till logen (stavas det så?). Då kom jag på att jag glömt min mobil i bilen så jag ringde pappa och han åkte tillbaks och lämnade den. Drama!

Sen hade vi uppsjungning med Lena och sen så repeterade vi lite. När vi var klara kom Julia och Rebecca och hämtade mig (:P) och vi gick till McDonalds och åt där. Jag åt nog lite för mycket... Sen gick vi och kollade i lite affärer och Rebecca och Elin sprang och gömde sig hela tiden och var allmänt jobbiga fast jag och Julia var smartare än de trodde, haha XD Jag köpte hårspray och godis och pastasallad.

Sen skyndade vi tillbaks till Maxim för Julia, Rebecca och Elin skulle öva. Jag kollade lite på dem, de är suuperbra!! Jag sminkade mig lite och sen käkade jag lite pastasallad som var väldigt äcklig så jag åt inte så mycket men jag frossade i mig en hel påse Tutti Frutti Exotic så jag led ingen nöd ;)

Några minuter innan insläppet fick vi sätta oss däruppe och sen var det dags att gå ner igen. Sen körde vi öppningsnumret 42:nd street och Elin var asball =) Det gick ganska bra bara att jag stod längst bak så jag syntes ingenting men, men... Sen gick vi upp och satte oss på "balkongen" igen och kollade på några nummer. Sen var det dags för oss så vi gick ner och blev myggade (jag fick mygga! jag fick mygga!) och sen gjorde vi våra danser! Det gick faktiskt bra och det var suuuuuuperkul att stå på scenen! Sen var det paus och sen var det hela akt två och tjockisarna var jättebra! :P Sen var det finalen och det gick också bra, det var jättekul!

Dansuppvisning II

Jag vaknade seeeeent för jag var jättetrött och det var skönt. Sen duschade jag och lite sånt och typ kvart i 3 gick jag hem till Rebecca. Sen skjutsade Renata oss till Maxim där vi fick stå och vänta ganska länge på att bli insläppta :/ Men sen hade vi roligt roligt fram till kl. 18.00 då det var föreställning. Då blev det ännu roligare!

Alla nummer gick jättebra och på Streetlife fick jag ganska bra plats också! Det var suuuuperkul!


Kommentarer
Postat av: elin

tack tack, jag vet att jag är asball... vi ses på grönan den 30e, right?
kram
elin

Datum: 2007-08-20 | Klockan: 16:37:05
URL: http://modisten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback