...

Agnes snor en lista från Josefine som tog den från Victoria.

Vad blir ditt namn baklänges? sengA
Har du gjort en snöängel i år? Nej =(
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Vet inte
Platt eller lockigt hår? Platt och fult

Är du kär i någon? Aaa <33

Vad gör du när det regnar? Är inne.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Nae, det tror jag inte
Vad har du för startsida på internet? about:blank / about:tabs

Vem ringde du senast? Jaa du, man kan ju inte komma ihåg allt =)

Tycker du att sengångare är söta? sådär
Har du haft vattkoppor? Ja, när jag gick på dagis
Har du någon gång testat karate?

Vilken mobilringsignal? BUB med Darin <3
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites såklart
Första sporten du gick på? Gymnastik
Vad längtar du mest till just nu? Dansuppvisningen imorgon, dansuppvisningen på kristi, invigningsfesten, grönan, sommarlovet och tusen andra saker!
Hur gammal har du tänkt bli? Typ 200 =P
När åt du senast en fiskbulle? Hm... det var nog nån gång förra året tror jag.
Vad drömde du inatt? Vente
Vilken tv-serie är bäst? Medium, House, Ghost Whisperer.
Kan du gå ner i spagat? Om jag värmer upp och stretchar lite: ja!
Vad åt du senast? Ananas <33
Höga eller låga strumpor? Låga

Vad är du mest rädd för i hela världen? Hm... växthuseffekten, nej jag skoja ;) men samma som jossa tror jag, att någon jag älskar ska dö.
Har du varit kär i en kändis? Nej.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ibland =)
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Grön

Vad har du för färg på ditt påslakan? Jag har olika påslakan.
Vad ska du döpa dina barn till? Asså jag kanske inte ens får barn men jag gillar Adam och Jonas.
Sommar eller snö? Sommar
Bikini eller baddräkt? Bikini

Snyggaste läraren? Osch... Peter Boman. nej skämt ;)

Är du mörkrädd? Beror på när och var.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Neej det hoppas jag inte
Riktig gran eller plastgran? Original
Tänt eller släckt när du ska sova? Mörkt som i graven ^^
Luktar dina fisar hallon? Självklart =)
Godaste drickan till frukosten? Mjölk.
Senast lästa bok? Hm... Mr. and Mrs. Twits om det gills?
Vem kramade du senast? Mamma tror jag

Älskar du att sjunga? Jope
Vill du bli president? Nope
Har du spelat kille i en teater? Jorå, jag var prinsen i Askungen ju!
Duscha eller bada? Lite olika
Kan du ditt mobilnr utantill? japp det är så här: 070... ne skoja ;) men 070 är ballast i stan

Har du tråkigt? Nej inte farligt

Har du gråtit i skolan nån gång? Säkert

Stockholm city, Metro eller .SE? Stockholm city för dem är oxå ballast i stan

Hur tar du dig till skolan? går lika fort som en snigel eller kutar när jag glömt gympakläderna
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Naeee
Sjunger du på toa? *fnys*

Vilken färg har din jacka? Svart (alla jackor =P)
Använder du långkallingar? Hahaha tror du jag skulle erkänna det för hela världen? nej men jag har faktiskt inte det. hatar dem.
Är du höjdrädd? Ja

Vilket land vill du åka till? USA, Frankrike och Thailand.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? talang 2007 (första avsnittet, nee skoja ;)
Vad ska du göra NU? NU ska jag spela lite sims tror jag. längesen =)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback