Leka Kontor Helgen

 


Om
Leka Kontor - en barnbok med text av Camilla Östberg Sjöö (min mamma) och bilder av Göran Nordfjell.

Galleri Aguéli
Blecktornsgränd 9
tel 08-6413381
www.agueli.se

Release party - fredag 25 maj kl 16.00-21.00
Vernissage - lördag 26 maj kl 12.00-17.00
Utställningen pågår fram till 31 maj, vardagar kl. 12.00-18.00

Man kan också beställa/köpa en bok på www.gorannordfjell.se



Release partyt
Åhhhhhhhhhhh!! Jag blir så arg. Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om hela dagen igår och så försvann det! HATA! Så nu får jag skriva om allting. Okej...



Här är en av alla blombuketterna som mamma fick.

Jag, pappa, Lisa, morfar och Ann-Britt åkte in till Slussen och sen gick vi till galleriet. När vi kom dit var det fullt med folk och mamma och Göran hade fått massor av blommor! Man kunde köpa boken och tavlorna där och det var faktiskt ganska många som köpte, jag tror det blev typ 92 st. Det fanns små snittar som personalen där hade gjort och dem var supergoda så jag åt typ tusen. =) Efter ett tag kom Hanna! Det var jättekul att se henne igen, hon var jättebrun! Och sen kom Rebecca och hennes familj. Vi hade jätteroligt, åt massa snittar, kollade på tavlorna, berättade hemlisar på toaletten med Lill-Rebecca (haha) och slängde sillar och löv i brunnen! Sen började jag bli hungrig så pappa köpte en blåbärspaj med grädde åt mig! MUMS! Fast sen gick vi ändå och åt middag på en restaurang. Jag åt toast skagen och några av Lisas pommes frites. Det var gott! Sen gick vi tillbaks till galleriet innan de stängde och tog med oss några blommor hem. =)

Kommentarer
Postat av: Julia (:

Ååh va kul :) nu har ju du en känd mamma ,
Självklart ;) Juliiaa-93

Datum: 2007-05-25 | Klockan: 15:41:47
URL: http://jagkallasjulia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback