Lördag

Hej!


Maximteatern

Idag har jag varit på musikalen. Det var sista gången! Snart är det Maxim! Jag längtar, det ska bli så kul, hoppas jag kan träffa Julia och Rebecca nånting på repetitionerna. Imorgon är det orkesterrep och dansuppvisning med discon och det kommer bli jättestressigt och jag kommer missa lite i början av musikalrepet. Men det ska bli jättekul imorgon =)


Lunch: Gorby's =)

Sen när jag kom hem åt jag lite lunch och sen har jag läst "Freja" fram till nu. Den är faktiskt ganska bra men jag kommer aldrig hinna klart känns det som. Man ska skicka in berättelsen senast den 16 maj, och det är på onsdag! Hjälp! Jag kommer aldrig hinna. Men ikväll ska jag försöka läsa ut boken och sen så måste jag ju kolla på ESC också! Roligt roligt.

  
Slutet på historien   Eurovision Song Contest

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaha, här snor man 2 hela bilder från min blogg ...;)

Datum: 2007-05-15 | Klockan: 11:18:46
Postat av: Agnes

i'm sooooo sorry

Datum: 2007-05-15 | Klockan: 20:36:04
URL: http://enoimreh.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback