... och en lååång lista som vanligt =)

Ditt namn: Agnes
Din ålder: 13 år
Födelsedag: 23 januari
Syskon: Lillasyster, Lisa
Hårfärg: Mellan-/mörkblond
Ögonfärg: Grön
Skostorlek: 37/38, oftast 38

Förhållanden:
Vem är din bästa vän? Jag har fem bästa vänner, Julia, Josefine, Rebecca, Sofia och Klara!
Har du en pojk/flickvän? Nej =(
Hur länge har ni varit ihop? Hrm hrm
Hur långt varade ditt längsta förhållande? Jadu, har inte haft något riktigt förhållande...
Vem kysste du senast? Kysste och kysste... jag pussade mamma =)

Grejer:
Var shoppar du helst? Spelar ingen roll var.
Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? Inga tatueringar, och bara hål i öronen.
Hur många skor har du? Få, hata att köpa skor.
Hur många par byxor har du? Hm... typ 5.

Favoriter:
Färg: Ljusgul, röd, rosa (men aboslut inte tillsammans!)
Mat: Tortilla och oxfilé (inte tillsammans)
Killnamn: Adam
Tjejnamn: Don't know.
Ämne i skolan: Hm... hatar skolan just nu, kan man inte bara få sommarlov...?
Klädesplagg: Klänning nu när det är sommar!
Sport: Dans såklart =) 
Musik: Lyssnar mest på radio, men favoriterna är ju Darin & Agnes <33
Raggningsreplik: Åhh... orka raggningsreplik.

Har du någonsin...
Snusat? No way!
Rökt? No way!
Hoppat bungee jump? No way!
Brutit mot lagen? Det har jag säkert gjort någon gång, håller inte koll på alla lagar.
Fått dig själv att kräkas? Nae..
Nakenbadat? Nej bara när jag var liten men det tycker inte jag gills.
Varit kär? Ja <3
Börjat gråta för att få som du vill? Jorå.

Extra grejer:
Tar du droger? Japp. Haha, den gick ni på va? NO WAY!
Vad använder du för shampo? SunSilk
Vad är du mest rädd för? Att någon jag älskar ska dö

Tio första:
Första bästa kompis: Oj, haha... Det var väl typ Linnéa på dagis!
Första bil: Jag är 13 (!) år
Första förälskelse: Nej, men det kan jag ju inte skriva här!
Första husdjur: En hamster som hette Ludden
Första semester: Oj, vet faktiskt inte...
Första jobb: Har aldrig jobbat. Skolan är jobbigt nog.
Första köpta skiva: Typ nån sån där Hits for kids... :P
Första riktiga kärlek: Hm, kanske den jag är kär i nu =)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Har ingen första = har ingen sista heller
Sista bilfärd: Oj, har inte åkt bil på ganska länge faktiskt. Can't remember.
Sista filmen du såg: Håkan Bråkan & Josef (för att vi var lite smårädda efter the grudge!)
Sista ringda telefonsamtal: Men jag orkar inte...
Sista bubbelbadet: Vet ej
Sista spelade cd: Kelly Clarkson "Breakaway"
Sista kyss: Kyss? Räknas puss?
Sista gången du grät: I fredags.
Sista måltiden: Väldigt nyss, middag. Lasagne.

Åtta har du nånsin: 
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nae.
Varit på TV? Nepp (försöker komma på så många olika sätt att skriva nej på som möjligt ;))
Fått ditt hjärta krossat? Haha liten spricka i kanten kanske, men inte mer än så :P
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nee.
Haft ett one night stand? No.
Bussringt till nån? Självklart =)

Sju saker du har på dig:
1. Jeans
2. Tröja
3. Hårspänne
4. Smink
5. Örhängen
6. Trosor
7. Strumpor

Sex saker du gjort idag:
1. Varit i skolan =(
2. Ätit en kexchoklad (WOW!)
3. Bloggat
4. Varit inne på datorn
5. Tagit lite kort
6. Spelat piano

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Äsch,
2. jag
3. vet
4. inte
5. ...

Tre val:
Svart eller vitt? Svart på vintern, vitt på sommaren =)
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips: Beror lite på hur jag mår, chips om jag är glad, choklad om jag är ledsen, haha =)

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig
2. Skaffa barn

En sak du ångrar:
1. Vet inte

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback