...slutet på historien.

Gaaaaah!! Nu sitter jag här hemma och försöker komma på ett slut på historien. Det går inte så bra, hittills har jag skrivit 850 ord, max är 1200. Jag tycker nog att det är lagom faktiskt. Med "Freja" går det skit, men imorgon ska jag faktiskt sträckläsa ut den har jag tänkt. Fast jag måste skriva lite på den också. Sen ska jag skriva klart den på tisdag och posta den samma dag. För den ska vara inne på onsdag.

Puh...

Man ska ha med en anmälningsblankett också och där ska man skriva några rader om sig själv. Jag tänkte skriva typ:

♥ Skrivit berättelser sen jag var fem år
♥ Har alltid velat bli författare
♥ Älskar att skriva och läsa

Mmm... vad tycks? Är det jag? Hoppas det. Jag vill verkligen komma med, tänk vad kul det skulle bli om jag blev en av de sex! Jag tycker et är bättre att ta ut segern i förskott för då är man iaf glad innan istället för att vara ledsen =) Fast egentligen tror jag inte att jag kommer med, men lite kul är det faktiskt.

Om du vill läsa mer om slutet på historien kan du göra det här.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback