Torsdag

Ååh! Engelskaprov imorgon, och jag måste egentligen plugga men det orkar jag inte :/ Måste öva på pianot men det orkar jag inte heller. Haha, jag är typ död. Det är så tråkigt i skolan att man långsamt tynar bort :) Men snart är det sommarlov! Då ska jag bara glömma alla medianer och antika gudar och bara ha roligt. Och apropå ha roligt. Det är mindre än en vecka kvar till invigningsfesten och Grönan nu! Åh, det kommer bli världens bästa shorts-sommar! Älskar er tjejer <3


De nya sexorna blev guidade idag och jag och Julia var jätteavis för vi ångrade oss och ville också guida sen men då var det såklart försent :/ Smart där... Men Sofia guidade, och det var så gulligt för hon var typ lika lång som dem, haha! Men dem var jättesmå... synd att Gustav kom till Vega bara =(

Men nu ska jag göra något annat kul,
                                                  kärlek Agnes <33

Ps. kärlek = parodi på Carola/Julia ;) Ds.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback