Lördag

God-mitt-på-dagen!

Har precis ätit våfflor till lunch :) Nu kanske ni tror att jag äter våfflor till lunch typ varje helg men det gör jag inte. Det är bara det att när jag är ensam hemma så måste jag ju laga lunch själv och det enda jag kan laga är: nudelsoppa, varma mackor och våfflor :P Jag är ensam hemma med Lisa o Jonas. Vi sitter vid datorn hela bunten och är sociala och trevliga ;) Ikväll blir det sova över-kväll med polarna, roligt, roligt! Jag vill kolla på Dreamgirls och Step Up men antagligen blir det nåt annat... :) Någon annan än jag som blev ledsen när Patrizia åkte ut? :( Hon var jättebra tycker jag (jag har hennes autograf! jag har hennes autograf!). Sam var och är ju mycket sämre...

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag tycker som du :) sam är inge bra, han ser konstig ut när han sjunger :/

Datum: 2007-10-13 | Klockan: 15:23:35
Postat av: sofia

jag håller med er båda :) puss

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 17:29:51
Postat av: Rebecca

Ja, dåligt att Patrizia åkte uut!!

Datum: 2007-10-14 | Klockan: 18:10:45
URL: http://rebecca22.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback