Måndag

image379
Floorfiller-Ida

Idag var det vanlig skola igen efter två veckors projekt :) Vi hade engelska och då fick vi bara skriva på våra crime stories hela lektionen. Jag är snart klar med min! Sen hade vi svenska, det var faktiskt ganska kul. Vi gick igenom lite saker och så fick vi presentera våra planscher om kärlek <3 Sen var det lunch, korvgryta á la Åmål (?). Efter lunchen hade vi SO och Annelie var sjuk så vi hade vi ingen lärare. Jag läste hela lektionen :/ Sen var det idrott, vi hade frisbee, det var svårt fast ganska kul :) Efter skolan gick jag och Jossa hem till mig och vi pluggade lite till engelskan och sen åkte vi till dansen. Det var jätteroligt!

Kram <3

Ps. Vet ni en cool sak? På höstlovet ska jag och Jossa gå på en danskurs och vi ska ha Ida från Floorfiller som gästlärare :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

asså så coolt :) jag är helt glad nu ju :)

Datum: 2007-10-08 | Klockan: 20:17:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback