Fredag

Idag hade vi SO, NO och svenska. På SO:n fick vi bara skriva, på NO:n fick vi bara läsa (och prata!) och på svenskan hade vi prov på August Strindberg och naturalismen + att man skulle lämna in R(eflektion) R(eferat) och R(eportage). Efter lunchen hade vi halv idrottsdag vid Kanaanbadet där vi fick orientera. Jag och Jossa orienterade tillsammans och vi hittade 8 kontroller (!) men på slutet gick vi vilse... :( När jag kom hem var jag helt slut och hade jätteont i fötterna. Jag, Julia och Rebecca åt lite mellis, kollade på Idol och America's got talent och sen åt vi tacos till middag! Efter det åkte vi till dansen, det var jättekul idag, som vanligt! Vi fick börja med en ny dans och sjöng I'm so excited och Nu eller aldrig :) Igår fick vi en jättefin sång på pianot. Den heter Ballade pour Adeline och den spelades på mormors begravning :'( Nästa vecka är det projekt, så himla skönt, för vi har inga läxor :D

Pussar ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback