Halv hemmis

Idag var det halv hemstudiedag så vi slutade kl 12. Jag och Jossa och och Sofia gick hem och käkade varma mackor, pluggade till matten och klottrade på varandras händer (och armar och ansikten och öron och...) Sen åkte jag och Jossa till dansen! Det var första gången på terminen idag så vi började på en ny dans! Den är skitbra och superrolig :D Synd bara att vi inte kunde börjar tävla :( På onsdag börjar Jazz&Showen och på fredag börjar Showcase! Ska bli skitkul, fast shit, nu kom jag på att jag inte ens har anmält mig till Jazz&Showen... Woopsidaisy... Fick min "gratisbiljett" till Grönan idag. Som tur var räcker den ett år, känner mig inte så sugen på att gå på Grönan just nu :/ Imorgon har vi G-test i matten, första BETYGET i åttan :S Hjälp, och jag fattar typ ingenting. Jag suger verkligen på matte, jag har tappat min del av hjärnan där man kan räkna. Den måste ha runnit ut ur mitt öra eller nåt... Euw... HATA POTENSFORM!

Ha ett bra liv,
Agnes ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback